Baas in Contact

Baas in Contact is op zoek naar de meest aantrekkelijke werkgever van het jaar 2017. Werkgevers en werknemers kunnen zich aanmelden via www.baasincontact.nl om zichzelf of de werkgever op te geven. Het onderzoek sluit op 31 december 2017 en tijdens de Nationale Klantcontact Week zal de top 3 bekend gemaakt worden.

Welke factoren bepalen wie de meest aantrekkelijke werkgever is? Wordt er bijvoorbeeld in een inspirerende werkruimte gewerkt? Zijn er mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling? Is er voldoende autonomie? Wordt er weleens een compliment gegeven door de leidinggevende?

Wat is een goede werkgever?
Een goede werkgever heeft hierover nagedacht. Sterker nog; een goede werkgever legt hiermee de basis voor excellerende medewerkers van het klantcontactcentrum. Een inspirerende werkruimte draagt bij aan het ‘’out of the box denken’’. Een persoonlijk ontwikkelplan aan de motivatie van een medewerker. En voldoende mate van autonomie heeft een positief effect op het gevoel van eigenwaarde.

Inschrijven
Alle werkgevers die mee willen dingen naar de prijs van ‘’de meest aantrekkelijke werkgever in de klantcontact branche’’ kunnen zich aanmelden via www.baasincontact.nl. Naast dat een deelnemer kans maakt op de titel, is het interessant dat dit onderzoek inzicht geeft in de prestaties en verbeterpunten. Daarnaast wordt het aanbod van de medewerkers de komende jaren kleiner en stellen werknemers steeds hogere eisen aan hun (potentiële) werkgever. Hoe word je de klantcontact organisatie van morgen en voorkom je schaarste en gebrek aan goede medewerkers in jouw contactcenter? Uit het onderzoek zal blijken wat het bedrijf, ook ten opzichte van vakgenoten, aantrekkelijk maakt en hoe zij werknemers kunnen binnenhalen en behouden.

Klantcontact specialisten
Klantcontact specialisten in Nederland kunnen ook het initiatief nemen en hun werkgever opgeven en beoordelen op www.baasincontact.nl. Het is belangrijk dat je als klantcontact specialist met plezier naar je werk gaat en met plezier je werk doet. De mening van de klantcontact specialist is belangrijk omdat hun mening helpt klantcontact organisaties te optimaliseren en daarmee de gehele branche te verbeteren. Met dit doel voor ogen, is de Baas in Contact monitor opgezet, een onderzoek naar de meest aantrekkelijke werkgever in de klantcontact branche.

Baas in Contact is het initiatief van FINTREX en de Klantcontact Monitor.